Szkolenie Content Marketing

Content marketing

Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Rozwój kluczowych kompetencji kadr sektora nowoczesnych usług biznesowych” dofinansowane ze środków UE od 80% – 100%.

Grupą docelową jest kadra menadżerska i pracownicy z MŚP o PKD:
– Grupa 69.2: Działalność rachunkowo-księgowa,
– Dział 70. Działalność firm centralnych (head offices),
– Grupa 73.2. Badanie rynku i opinii publicznej,
– Grupa 74.9. Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana,
– Grupa 82.2. Działalność centrów telefonicznych.

 

W/w PKD skierowane jest głównie do pracowników firm działających w sektorze
nowoczesnych usług biznesowych, w tym w szczególności:
– specjaliści ds. marketingu, public relations, mediów społecznościowych,
–  informatycy, którzy zajmują się tworzeniem zawartości witryn internetowych mediów
społecznościowych,
– osoby zajmujące się tworzeniem blogów internetowych,
– Webdeweloperzy,
– administratorzy stron i serwisów WWW,
– specjaliści do spraw komunikacji wewnętrznej (pracownicy działów HR),
– copywriterzy.

Korzyści dla Uczestnika:

Zdobyta wiedza:
– Potrafi charakteryzować potrzeby odbiorców treści marketingowych,
– Wie, jak przygotować treści marketingowe: tekstowe i multimedialne (zdjęcia, grafiki, filmy,
poradniki, artykuły),
– Zna kanały internetowe oraz narzędzia (sprzęt i oprogramowanie).

Zdobyte umiejętności:
– Samodzielnie podejmuje działania związanych z planowaniem, tworzeniem i
rozpowszechnianiem treści, charakteryzuje potrzeby odbiorców treści marketingowych,
– Wspiera realizację strategii marketingowej przedsiębiorstwa,
– Przygotowuje treści marketingowe: tekstowe i multimedialne (zdjęcia, grafiki, filmy,
poradniki, artykuły),
– Dystrybuuje przygotowane treści z wykorzystaniem kanałów internetowych,
– W trakcie wykonywania swoich zadań zawodowych posługuje się odpowiednimi narzędziami
(sprzętem i oprogramowaniem),
– Monitoruje skuteczność i efektywność wdrażanych rozwiązań,
– W ramach podejmowanych zadań́ projektowych planuje i przekazuje zadania
współpracownikom oraz zewnętrznym wykonawcom/zleceniodawcom usług.

Rozwój kompetencji społecznych:
– Wykazuje gotowość do samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem,
tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych,
– Charakteryzuje potrzeby odbiorców treści marketingowych,
– Wykazuje zrozumienie dla potrzeb odbiorcy treści marketingowych,
– Komunikuje treści marketingowe dopasowując się do potrzeb i profilu klienta.

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Czym jest marketing treści (Content Marketing=CM)? Definicje, liczby, trendy:

  • Rynek CM w Polsce
  • Formy treści
  • Reklama natywna
  • Trendy, zjawiska, tendencje w CM

2. Content Marketing w planie marketingowym:

  • Customer Journey
  • AIDA
  • ROPO, Showrooming, ROTOPO
  • ZMOT
  • Mikromomenty
  • Marketing treści we współdziałaniu z innymi narzędziami marketingowymi

3. Marketing treści a reklama natywna. Jak pisać do Internetu?

  • Co mówią eksperci?
  • Newsy a evergreeny
  • 7 złotych zasad

4. Marketing treści w SEM:

  • Praca nad Quality Score
  • Konwertujące reklamy – przykłady

5. Marketing treści a reklama graficzna (display):

  • Klikane reklamy display – przykłady
  • Jak niewidzialnie wpływać na Konsumenta? Techniki perswazyjne

6. Reklama wideo w służbie e-commerce’u:

  • Pozycjonowanie filmów na kanale własnym w YouTube
  • Zasada reklamy ABCD na YouTube
  • Narzędzie YouTube Video Builder
  • Narzędzie YouTube Studio
  • Storytelling Humor emocje, dziedzictwo

7. Marketing treści w E-Mail Marketingu:

  • Zasad projektowania wiadomości sprzedażowej e-mail (conversion-centered design)
  • Segmentacja Odbiorców
  • Personalizacja treści
  • Marketing Automation
  • Inspirujące newslettery – przykłady

8. Marketing treści w Social Mediach:

  • Marketing wpływu (influence marketing)
  • Marketing szeptany (buzz marketing)
  • Marketing wirusowy
  • Real-Time Marketing
  • Słuchanie mediów społecznościowych
  • Dialog
  • Jak dotrzeć do Generacji Z?
  • Angażujące posty – przykłady

9. Marketing treści w E-Commerce:

  • Jak pisać opisy produktów do e-sklepu?
  • 6 zasad wiarygodności w e-sprzedaży
  • Przyciągające zdjęcia produktów – zasady

10. Dystrybucja treści w Internecie:

  • Artykuły natywne i sponsorowane
  • Silniki rekomendacyjne: „może cię zainteresować również…”
  • Content recycling

11. Skuteczność marketingu treści:

  • Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w e-sklepie na jego pozycję w Google?
  • Zaangażowanie Konsumenta
  • Miary, wskaźniki, KPI
  • Analityka. Czym mierzyć?

Głównym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania, tworzenia i
dystrybuowania treści marketingowych.

Z naszej strony oferujemy Państwu kompleksową i bezpłatną pomoc na każdym etapie realizacji szkolenia, w szczególności w wypełnianiu dokumentacji zgłoszeniowej.

JAK DOKONAĆ ZGŁOSZENIA

 

Aby zgłosić chęć udziału w szkoleniu napisz do nas : projekty@ordinat.pl

lub zadzwoń 733 099 085, 512 417 143

Zapraszamy również do zapoznania się z pełnymi informacjami dotyczącymi projektu, które są dostępne na stronie    https://kompetencjedlabiznesu.pl/o-projekcie

Skip to content