Szkolenie Content Marketing
Content marketing
Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Rozwój kluczowych kompetencji kadr sektora nowoczesnych usług biznesowych” dofinansowane ze środków UE od 80% – 100%.
Grupą docelową jest kadra menadżerska i pracownicy z MŚP o PKD:
– Grupa 69.2: Działalność rachunkowo-księgowa,
– Dział 70. Działalność firm centralnych (head offices),
– Grupa 73.2. Badanie rynku i opinii publicznej,
– Grupa 74.9. Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana,
– Grupa 82.2. Działalność centrów telefonicznych.
W/w PKD skierowane jest głównie do pracowników firm działających w sektorze
nowoczesnych usług biznesowych, w tym w szczególności:
– specjaliści ds. marketingu, public relations, mediów społecznościowych,
– informatycy, którzy zajmują się tworzeniem zawartości witryn internetowych mediów
społecznościowych,
– osoby zajmujące się tworzeniem blogów internetowych,
– Webdeweloperzy,
– administratorzy stron i serwisów WWW,
– specjaliści do spraw komunikacji wewnętrznej (pracownicy działów HR),
– copywriterzy.
Korzyści dla Uczestnika:
Zdobyta wiedza:
– Potrafi charakteryzować potrzeby odbiorców treści marketingowych,
– Wie, jak przygotować treści marketingowe: tekstowe i multimedialne (zdjęcia, grafiki, filmy,
poradniki, artykuły),
– Zna kanały internetowe oraz narzędzia (sprzęt i oprogramowanie).
Zdobyte umiejętności:
– Samodzielnie podejmuje działania związanych z planowaniem, tworzeniem i
rozpowszechnianiem treści, charakteryzuje potrzeby odbiorców treści marketingowych,
– Wspiera realizację strategii marketingowej przedsiębiorstwa,
– Przygotowuje treści marketingowe: tekstowe i multimedialne (zdjęcia, grafiki, filmy,
poradniki, artykuły),
– Dystrybuuje przygotowane treści z wykorzystaniem kanałów internetowych,
– W trakcie wykonywania swoich zadań zawodowych posługuje się odpowiednimi narzędziami
(sprzętem i oprogramowaniem),
– Monitoruje skuteczność i efektywność wdrażanych rozwiązań,
– W ramach podejmowanych zadań́ projektowych planuje i przekazuje zadania
współpracownikom oraz zewnętrznym wykonawcom/zleceniodawcom usług.
Rozwój kompetencji społecznych:
– Wykazuje gotowość do samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem,
tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych,
– Charakteryzuje potrzeby odbiorców treści marketingowych,
– Wykazuje zrozumienie dla potrzeb odbiorcy treści marketingowych,
– Komunikuje treści marketingowe dopasowując się do potrzeb i profilu klienta.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Czym jest marketing treści (Content Marketing=CM)? Definicje, liczby, trendy:
- Rynek CM w Polsce
- Formy treści
- Reklama natywna
- Trendy, zjawiska, tendencje w CM
2. Content Marketing w planie marketingowym:
- Customer Journey
- AIDA
- ROPO, Showrooming, ROTOPO
- ZMOT
- Mikromomenty
- Marketing treści we współdziałaniu z innymi narzędziami marketingowymi
3. Marketing treści a reklama natywna. Jak pisać do Internetu?
- Co mówią eksperci?
- Newsy a evergreeny
- 7 złotych zasad
4. Marketing treści w SEM:
- Praca nad Quality Score
- Konwertujące reklamy – przykłady
5. Marketing treści a reklama graficzna (display):
- Klikane reklamy display – przykłady
- Jak niewidzialnie wpływać na Konsumenta? Techniki perswazyjne
6. Reklama wideo w służbie e-commerce’u:
- Pozycjonowanie filmów na kanale własnym w YouTube
- Zasada reklamy ABCD na YouTube
- Narzędzie YouTube Video Builder
- Narzędzie YouTube Studio
- Storytelling Humor emocje, dziedzictwo
7. Marketing treści w E-Mail Marketingu:
- Zasad projektowania wiadomości sprzedażowej e-mail (conversion-centered design)
- Segmentacja Odbiorców
- Personalizacja treści
- Marketing Automation
- Inspirujące newslettery – przykłady
8. Marketing treści w Social Mediach:
- Marketing wpływu (influence marketing)
- Marketing szeptany (buzz marketing)
- Marketing wirusowy
- Real-Time Marketing
- Słuchanie mediów społecznościowych
- Dialog
- Jak dotrzeć do Generacji Z?
- Angażujące posty – przykłady
9. Marketing treści w E-Commerce:
- Jak pisać opisy produktów do e-sklepu?
- 6 zasad wiarygodności w e-sprzedaży
- Przyciągające zdjęcia produktów – zasady
10. Dystrybucja treści w Internecie:
- Artykuły natywne i sponsorowane
- Silniki rekomendacyjne: „może cię zainteresować również…”
- Content recycling
11. Skuteczność marketingu treści:
- Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w e-sklepie na jego pozycję w Google?
- Zaangażowanie Konsumenta
- Miary, wskaźniki, KPI
- Analityka. Czym mierzyć?
Głównym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania, tworzenia i
dystrybuowania treści marketingowych.
Z naszej strony oferujemy Państwu kompleksową i bezpłatną pomoc na każdym etapie realizacji szkolenia, w szczególności w wypełnianiu dokumentacji zgłoszeniowej.
JAK DOKONAĆ ZGŁOSZENIA
Aby zgłosić chęć udziału w szkoleniu napisz do nas : projekty@ordinat.pl
lub zadzwoń 733 099 085, 512 417 143
Zapraszamy również do zapoznania się z pełnymi informacjami dotyczącymi projektu, które są dostępne na stronie https://kompetencjedlabiznesu.pl/o-projekcie